Selasa, 03 Juli 2012

PERFORMANCE TRAINING INFO 3B revisi


PERFORMANCE TRAINING INFO 3B  revisi
uploaded 3 of July, 2012* 

REVIEW IN BRIEF
ABOUT MARKETING OF TRAINING PROGRAM 
AND IMPLEMENTATION TRAINING.

Performance Training Info-3 presenting  information related to "General Proposal of the Training Program of Performance", the main theme: "Building the nation from underdevelopment  in the work culture”  posted on the website: www.widiakertapranata.com with introductory languages Indonesian and English on May 23, 2012.
This info presenting  the topics :   A.  Marketing Strategy of the Performance Training,  B. Regional Coordinator for Early Stage Training.   C. Implementation of Training.   D. Response to become a Trainee.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
A.   MARKETING STRATEGY OF PERFORMANCE TRAINING.
1.    Marketing strategy for the training program  was determined on the General Proposal to acheaved the implementation of Performance Training Program.   Marketing strategy consist of 4  ways : 1) training be administered fully by training institution (agency) after agency has be  facilitated by infrastructure.  2) training implementation be conducted through the link of “in house training”. 3) cooperation with LPPM (Iinstitute Training and Education Society) at a university,  4) Cooperation with the EO who is experienced on organizing the training).  The fourth way of marketing for supporting the implementation training will be used in accordance with existing opportunities with the priority to a way supported by condition.


Please see the highlights on below.
Continue Click Here
Continue Reading...

INFO PELATIHAN KINERJA 3A revisi





INFO PELATIHAN KINERJA 3A revisi
uploaded  3 Juli 2012*

ULASAN SINGKAT
TENTANG PEMASARAN PROGRAM PELATIHAN KINERJA DAN PELAKSANAAN PELATIHAN

Merujuk pada :
“Proposal Umum  Program Pelatihan Kinerja”, tema utama : “Membangun bangsa dari ketertinggalan dalam budaya kerja” yang diposting di  situs internet :   www.widiakertapranata.com  dengan pengantar bahasa Indonesia dan bahasa Inggris tanggal 23 Mei 2012.

D isajikan beberapa topik materi, yaitu tentang  :  A.  Strategi Pemasaran  Pelatihan Kinerja,   B. Koordinator Regional Pelatihan Tahap Awal.   C.  Pelaksanaan Pelatihan.  D.  Respons untuk jadi Peserta Pelatihan.

A.   STRATEGI PEMASARAN PELATIHAN KINERJA.
1.      Strategi pemasaran pelatihan dilakukan dengan 4  cara sesuai yang tertera  dalam Proposal Umum Program Pelatihan Kinerja, yaitu :  1) pelatihan dikelola secara penuh oleh lembaga pelatihan setelah lembaga memiliki infra struktur;  2) pelatihan dilaksanakan melalui link “in house training”;  3) kerjasama dengan LPPM (Lembaga Pelatihan dan Pendidikan  Masyarakat) di sebuah Universitas, dan 4) kerjasama dengan EO (event organizer yang berpengalaman dalam penyelenggaraan pelatihan).  Keempat cara pemasaran ini akan digunakan sesuai dengan peluang yang ada, dan prioritas pada cara yang kondisinya mudah dilaksanakan.


Silakan lihat highlight di bawah ini.
Continue Click Here



Continue Reading...
 

www.widiakertapranata.com Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon